Godmorgon đŸ•” Redan mitten pĂ„ veckan och snart helg. Idag Ă€r det Rygg / Biceps som stĂ„r pĂ„ schemat.

Min trÀning 24 Aug 2016
Untitled8

Traditionella Rygg / Biceps dagen.

Viktigt att man verkligen fokuserar pĂ„ vilken muskel man försöker trĂ€ffa och inte bara dra med biceps. Hellre lite fler reps för att verkligen finna kontakten ni söker. đŸ˜ŽđŸ•”

Dagens schema: uppvÀrmning 5min rodd + 5 min crosstrainer högt tempo.

Rygg:

Latsdrag 5 set x 8 reps varav första settet Àr ett uppvÀrmnings set pÄ 20 reps.

Sittande rodd smalt grepp. 4 set x 8 reps.

Marklyft 4 set x 5 reps varav första settet Àr ett uppvÀrmnings set pÄ 15 reps.

Chins 3 set x Max reps

Ryggresningar 3 set x 10 reps

OmvÀnda Flyes 3 set x 8 reps

T -bar  4 set x 12 reps

 

Biceps:

Bicepscurl hantlar 3 set x 10 reps

Bicepscurl Z-stÄng 3 set x 10 reps

Bicepscurl i cable med rep 3 set x 10 reps

 

Ha en underbar onsdag sĂ„ hörs vi senare đŸ˜˜đŸ•”đŸ˜Ž

Ni hittar mig pÄ instagram: Getfitstayfitsweden eller Facebook www.facebook.com/getfitstayfitsweden

Skriv en kommentar

Kommentarer mÄste godkÀnnas innan publicering. Din e-postadress visas aldrig. FÀlt markerade med * Àr obligatoriska.