Axlar / Bröst pass står på dagens schema. Jag personligen älskar att variera mina muskelgrupper.

Min träning 23 Aug 2016
_20160710_230021

Idag står träningsvärken i centrum ifrån gårdagens benpass. Alltid lika skön känsla att ha svårt för att gå upp/ner för trapporna. 😎🕵

Efter arbetet är det dags för gymmet. Dagens pass blir en hårt Bröst / Axel pass. Gillar att kombinera lite olika muskelgrupper för att inte köra likadant.

Uppvärming 10 min crosstrainer. 

Bröst:

Bänkpress 6 set x 8-12 reps varav första är uppvärmning på 20 reps.

Hantelpress dropset 3 set x 12-15 (Så skönt att köra högreps på dropsets)

Flyes (cable/hantlar) 4 set x 12 reps

Dips 3 set x 10 reps med vikt. (Armhävningar direkt efter varje set)

Axlar:

Militärpress 4 set x 8-12 reps

Hantelpress 3 set x 8-12 reps

Sidolyft dropsets 3 set x 10 reps

Baksida axlar i cable 4 set x 10 reps

Detta blir dagens träningspass. Full fokus på muskeln du för tillfället tränar. ”Become one with The muscle you workout”

Ha en underbar dag och ta vara på din tid 😘😎

IMG_20160607_074020

Skriv en kommentar

Kommentarer måste godkännas innan publicering. Din e-postadress visas aldrig. Fält markerade med * är obligatoriska.